Service Level Agreement (SLA)...
...czyli kompleksowy serwis techniczny oraz gwarancja 4 aktualizacji oprogramowania w ciągu roku wraz z aktualną dokumentacją. Możliwość wykupienia na okres 3 miesięcy lub czas jednego roku.
Dla klientów niezainteresowanych SLA istnieje możliwość wykupienia płatnych konsultacji programistycznych oraz konfiguracyjnych, jak i kolejnych aktualizacji.
 Podczas wdrażania systemu wykorzystujemy nasze zdobyte doświadczenie, poprzez doradztwo używania funkcjonalności systemu.
Prowadzone szkolenia:
- Szkolenia dla użytkowników - odbywają się podczas wdrażania systemu oraz po dodaniu nowych funkcjonalności.
- Szkolenia dla administratorów - organizowane są kilka razy w roku, dedykowane klientom, którzy chcą samodzielnie administrować i konfigurować system.
 
                     
             
  ul. Smoleńsk 29, Kraków
 ul. Smoleńsk 29, Kraków +48 12 424 00 40
 +48 12 424 00 40 
  
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            

