mySupport

mySupport

Komunikacja z klientem nigdy nie była prostsza!

mySupport to aplikacja, służąca do wymiany informacji pomiędzy Twoją firmą, a klientami.
Za jej pomocą użytkownicy w szybki sposób dodadzą zgłoszenia serwisowe, zobaczą stan ich realizacji
oraz zaakceptują lub odrzucą warunki serwisowania.


Co zyskujesz posiadając w swojej firmie mySupport?

Twój klient stanie się dużo bardziej samodzielny.
Za pomocą aplikacji uzupełni kluczowe informacje dotyczące zgłoszenia, zapoznając Cię tym samym z sytuacją.
Dzięki temu zyskujesz więcej czasu na rozwiązywanie zaistniałych problemów.


Posiadasz aplikację z przejrzystym interfejsem!

Dostęp do najważniejszych informacji umożliwia łatwiejsze oraz efektywniejsze korzystanie z aplikacji.
Intuicyjność w połączeniu z jej możliwościami zapewnia szybki dostęp do informacji, których w danej chwili poszukujesz.
Możliwość personalizacji ekranu pozwala jeszcze lepiej sprostać Twoim oczekiwaniom oraz odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

mySupport strona główna aplikacji

Lepiej organizujesz współpracę z klientem

Dzięki możliwości udostępniania zadań oraz wymianie informacji na temat postępu ich realizacji,
klient na bieżąco śledzi wykonywane czynności, w których bierze udział.

mySupport zadania


Dzielisz się wiedzą

Za pomocą dostępnych w aplikacji Artykułów Bazy Wiedzy możesz tworzyć oraz udostępniać wybranym klientom materiały edukacyjne.
W tym miejscu możesz umieszczać m.in. przewodniki, instrukcje, materiały serwisowe.

mySupport artykuł bazy wiedzy


Zarządzasz zgłoszeniami serwisowymi

Dzięki aplikacji efektywniej zarządzasz serwisem swojej firmy.
Za pomocą mySupport klient może zgłosić występującą usterkę bądź problem w postaci zgłoszenia serwisowego.

mySupport szczegóły zgłoszenia 

Dodawanie notatek do zgłoszeń sprawia, że identyfikacja problemu staje się jeszcze prostsza.

mySupport notatki(3)


Możliwość dołączania plików (np. zdjęć) pozwala szybciej zidentyfikować zaistniałą usterkę oraz
przechowywać dokumentację elektroniczną w jednym systemie.

mySupport pliki(2) 

Po wykonaniu czynności naprawczych pracownik zmienia status zgłoszenia serwisowego i zapisuje sposób jego rozwiązania.
Rejestruje także czas, który poświęcił na jego realizację.


Łatwiej identyfikujesz zaistniałe usterki

Możesz wiązać zgłoszenia serwisowe z zasobami takimi jak m.in. budynki, urządzenia, samochody.
Dzięki temu reakcja na zgłoszenie serwisowe jest jeszcze szybsza.

mySupport zasoby 


Posiadasz mobilną wersję aplikacji

Dostosowany wygląd aplikacji do urządzeń mobilnych pozwala na bieżąco śledzić działania firmowe
nie tylko z poziomu Twojego komputera.

mySupport wersja mobilna aplikacji

Masz możliwość dopasowania aplikacji do swoich potrzeb

Dbamy o to, aby system coraz bardziej stawał się w pełni dostosowany do codziennych potrzeb użytkownika.
Słuchanie potrzeb użytkowników  i wdrażanie nowych funkcjonalności, sprawiają że aplikacja mySupport skutecznie wspiera
działania Twojej firmy. 


Decyduj o tym jak korzystasz z aplikacji. Przykładowo informacja o pojawieniu się nowego zgłoszenia serwisowego może być
automatycznie przekazywana wybranym Serwisantom lub Kierownikowi Serwisu za pomocą wiadomości e-mail.
Kto i jak zostanie o tym powiadomiony, zależy od Ciebie.

 

mySupport przycisk dowiedz sie wiecej 1